27. 8. 2012

Ako som začala háčkovať

Vždy som niečo vymýšľala a tvorila. Ani neviem, čo ma k tomu viedlo, bolo to proste vo mne, potreba niečo vlastnoručne vyrobiť.

Ale k mojim dvom momentálne najobľúbenejším technikám (háčkovanie a plstenie) ma doviedlo pár stránok či ľudí. Dávam ich preto do pozornosti, možno niekoho navedú tiež ;)

Háčkovanie
Nad háčkovaním som začala premýšľať, až keď som natrafila na tento blog: http://allaboutami.tumblr.com/
Zaplavila ma hromada fotiek milých háčkovaných zvieratiek a postavičiek, ktoré sa volajú amigurumi. Dovtedy som s tým vôbec nemala skúsenosti, trúfla som si jedine na štrikovanie, ktoré mi ale nedávalo veľa možností na rozlet. A tak som sa rozhodla, že to skúsim. Zo začiatku to bola pre mňa španielska dedina, no keď som pochopila (úplne najjednoduchšie!!!) krátke stĺpiky, skákala som od radosti a skúšala ďalej.

Môj prvý výtvor bol medvedík, čo sa podobal na toho od Mr. Beana (hoci to mala byť pôvodne koala, to by ste nepovedali). Jeho majiteľom sa stala moja mamka :)


A tak som vyrobila ešte zopár ďalších.


Snažila som sa všetko vymýšľať sama, hoci som bola len v začiatkoch. A tu pridávam pár fotiek, ktoré ma k háčkovaným zvieratkám inšpirovali.



Keď mi už nestačili len maličkosti, pustila som sa do kabeliek a teraz aj nákrčníkov. Stále sa učím niečo nové a vymýšľam veci po svojom. 

A ešte na záver - moje dva obľúbené blogy ohľadom háčkovania:

Nabudúce niečo o plstení :)

2 komentáre:

  1. Veľmi šikovné ručičky. Veľmi sa teším z macíka, sedí mi na stole v kancelárii...:-)

    OdpovedaťOdstrániť