31. 8. 2012

Deň neprečítaných kníh

Asi ste už počuli, čo je dnes za deň (v prípade, že ste knihomoľ). Áno, deň neprečítaných kníh :) Hoci čítam často a nepotrebujem na to zvláštny deň, dnes som si aspoň vytriedila staršie knihy, ktoré podľa mňa stoja za prečítanie, ale aj novšie, ktoré som ešte nemala čas načať.


Dočítať plánujem aj moju najnovšiu knižku, čo som dostala na narodeniny - Čakanie na Godota. Zaujímavé čítanie je to! Kniha nie je taká dlhá, dalo by sa to prečítať aj za jeden deň, ale snažím sa nezhltnúť to hneď, tak z toho budem mať viac. A má ešte ďalšie plusy, pre mňa skvelý dizajn a fakt, že obsahuje zopár autorových básní, predslov, postrehy a podobne.



Ku knihe sa dostanem asi až večer, ale aj to sa ráta, nie? Pekný deň všetkým! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára