10. 9. 2012

Nové jesenné oblečko

Chcem sa trochu pochváliť s najnovšími vecičkami, dnes som s mamkou a babkou bola nakupovať niečo na chladnejšie obdobie. S mojím výberom som spokojná a už sa normálne teším na jeseň, hoci leto mám veľmi rada.


Keď som ho zbadala, musela som ho mať. Krásna lososová farba, vzorka a materiál, proste super. Svetrík je celkom hrubý, takže ho vynosím aj v zime, keď bude chladno.


Aj túto modrú farbu mám veľmi rada. Stredne hrubý svetrík bude fajn už o chvíľu, keď sa trochu ochladí a je z veľmi príjemného materiálu.


Voľnejšie tričko vojenskej zelenej farby s veľkými srdiečkami. Sedí perfektne a je úplne ľahučké.


Hoci háčkujem a vymýšľam aj vlastné doplnky, tento šálik sa mi veľmi páčil. Je jemnej pieskovej farby, taký tenší, jesenný. A ešte niečo k nemu - ça va avec tout - čiže hodí sa ku všetkému :)


Dúfam, že sa vám vecičky páčia, už chýbajú len nové topánky (ktorých nikdy nie je dosť, to poznáme) :)



2 komentáre: