11. 9. 2012

Septembrový playlist

V poslednom čase sa vôbec nenudím, každý deň mám čo robiť. Prišlo na mňa tvorivejšie obdobie a dúfam, že ma tak skoro neopustí. Vymýšľam nové veci, nemôžem zaspať, lebo mi niečo napadne a rozmýšľam, ako to na druhý deň urobím alebo navrhnem... Dnes sa možno pôjdem opäť prihlásiť na výtvarku a navyše mám stále čo počúvať, čo je pre mňa tiež dôležité.

Tak vám dávam malú ukážku toho, čo práve počúvam.


Ellie Goudling - Anything Could Happen
Ellie Goulding chystá nový album, ako vidím. Zo začiatku mi tá pesnička prišla trochu divná, no získavala si ma čoraz viac a zimomriavky ma presvedčili, že je skvelá.


Ellie Goulding - Hanging On
A ešte jedna od nej, o nič horšia, podľa mňa :)


Linkin Park - Castle of Glass
Jedna nová, trochu pomalšia od Linkin Parku. Už som ju počula asi tisíckrát a ešte sa mi nezunovala. Tiež z nového albumu (a tiež sú moji obľúbenci :) ).


Linkin Park - Roads Untraveled
A druhá od nich :)


SKRILLEX - Rock N' Roll (Will Take You To The Mountain)
Aby sme mali trochu veselšie... Nemám na takéto veci vždy náladu, ale viem, že mi to nikdy náladu nepokazilo ;) 


My Name Is Skrillex (Skrillex Remix)
A druhá :) (Inak, nemám rada jeho účes, lebo už toľko dievčat s krásnymi vlasmi sa podľa neho ostrihali... Ale hudbu robí dobrú.)


Adele McAllister - Havens
Toto dievča robí covery, ale aj sama skladá a spieva jemným hláskom. Mne sa jej tvorba páči, znie trochu akoby z iného sveta. A natrafila som na ňu úplne náhodou. Hľadala som cover k v pesničke z filmu Wuthering Heights - Búrlivé výšiny. Či film stojí za to, to neviem, ale kniha určite... Ja som si to pozrela iba preto, že vo mne ešte ostali všetky emócie z knihy a nechcelo sa mi pustiť do novej. Tak som si zážitok z príbehu trochu predĺžila :)


Mumford & Sons -  The Enemy
A tu je už spomínaná pesnička z filmu. Možno sa mi páči len preto, že vo mne oživuje spomienky, ktovie... Ale aj tak som ju sem zaradila :)


Ako vidíte, počúvam všeličo, tak snáď si tu nájdete aj niečo svoje :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára