12. 10. 2012

Kapustnica

Dnes sme si zo školy zašli na kapustnicu. Nebola síce veľmi teplá, ale na duši zahriala a rozosmiala. Cestovali sme kvôli nej do Bardejova - nie som zvyknutá na dlhšie cestovanie, takže ma trošku unavilo - ale oplatilo sa.

Vynikajúci popradskí herci sa tam zišli na malej scéne v zimnej športovej hale. Jedinou chybičkou bolo, že tam bolo trochu chladno, keď človek len tak sedí; ale to spomínam posledný krát, lebo divadlo to vykompenzovalo. Názov Kapustnica nám veľa nehovoril, ako vysvetlenie sme počuli, že je to kapustová polievka, hehe.

Taká komédia dobre padla a ja osobne som si to v komornej atmosfére užila omnoho viac, než vo veľkom divadle, má to také osobité čaro. Baterky do foťáka som nabíjala cez noc, ale vyzerá to tak, že treba kúpiť nové, keďže sa mi z predstavenia nepodarilo sfotiť nič :(

Tak aspoň plagátik, aby ste mali malú predstavu :) A tiež fotky vo trojici na stanici s kamoškami, keď sme ešte len do haly išli. Také na striedačku, jedna s druhou, druhá s treťou, ako prišlo. No a teraz keď si na to spomeniem, normálne mi ide na chuť taká vianočná kapustnica. Ale to si ešte musím počkať, alebo presvedčím mamku, aby sme si ju urobili predčasne? :)





2 komentáre:

  1. úžasne Soni! Priblížila si to tak, že sa cítim, ako by som tam bola! Perfektná reklama malých divadiel.....alebo menej je niekedy viac :-)

    OdpovedaťOdstrániť