1. 10. 2012

Koberček

Našu kúpeľňu už zdobí môj háčkovaný koberček pod umývadlo. Mala som už aj mozole od veľkého háčika, na ktorý nie som zvyknutá a roztrhala som kvôli nemu dve staršie obliečky, z ktorých je uháčkovaný. Dobre sa na ňom stojí, je mäkký na nohy :)

Takže aj takto som v posledných dňoch trávila čas, je to totiž nuda len tak ležať v posteli a snažiť sa vyliečiť z nádchy či čo to vlastne je... Snáď to čím skôr prejde, nech nezameškám prvé hodiny v škole.

Crochet carpet

Crochet carpet


A ešte som objavila stránku s e-knihami zadarmo, väčšinou sú v češtine alebo slovenčine, niekedy aj anglické. Z tejto stránky som si už nejaké stiahla, niektoré boli naozaj zaujímavé :) Najmä poviedky ma teraz celkom bavia, také rýchle vyplnenie nudy. Žeby som tam aj ja neskôr pridala niečo staršie, čo už mám napísané?

Tak ako trávite čas vy? Príjemné pozeranie a čítanie ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára