17. 10. 2012

Októbrový playlist

Zdravím. Keďže sa v mojom živote nedeje nič, čo by sa dalo zverejniť a mohlo vás zaujímať, tak aspoň zostavujem októbrový playlist. Nie som si istá, či je dosť rozmanitý, ale aj tak :)

Dávam do pozornosti nový album Ellie Goulding - Halcyon. Celý. Lebo všetky pesničky sú pre mňa ultra super a vlastne aj teraz ju počúvam. (Snáď sa mi to tak skoro nezunuje.)


Tu je taký trailer na album :)

A ešte nejaký ten čas fičím na Lane Del Rey, má také zvláštne pesničky... A zvláštne klipy. A možno preto sa mi tak páči. Tak moje dve obľúbené :) (Nie, že by ostatné neboli dobré, ale to by som už bola trápna, keby som tu dala všetko...)

Lana Del Rey - Blue Jeans

Lana Del Rey - Summertime Sadness

A ešte jedna taká rozlúčková. Túto od Nickelbacku som mala dlhý čas na zvonenie a teraz som si to zmenila. Takže...  Príjemné počúvanie ;) 

Nickelback - Should've Listened

2 komentáre: