17. 11. 2012

Pracovná sobota

Konečne je tu sobota, no veľmi si neoddýchnem. Pracujem na komentári na dejepis, vybrala som si osobnosť Lenina, fúú... Najskôr som síce chcela analyzovať staré noviny, no to som celá ja, že si to nechám na poslednú chvíľu a potom sa to už nedá. Takže študujem, čítam, ehm, zaujímavé články o komunizme a podobne...

Včera som neodolala škoricovo oranžovej vlne, z ktorej som si chcela uháčkovať čiapku.


Malo to byť niečo na tento štýl:


Nič zložité, podľa tohto návodu pochopiteľné, akurát, že moja vlna je trochu hrubšia a hotová čiapka vyzerala skôr reggae ako milá baretka, taká bola veľká, takže som sa pustila do párania... A začala inú nanovo, na túto si kúpim tenšiu vlnu.

Už zajtra je módna prehliadka v prešovskom PKO. A predvádzam aj ja, takže sa treba psychicky aj fyzicky pripraviť, snáď to všetko dnes stihnem. (Čiapka počká.)


Viac informácií na tomto plagátiku, verím, že sa prídete aj pozrieť. Peknú sobotu!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára