3. 11. 2012

V čajovni

Dnes som zažila veľmi príjemne strávené poobedie a večer v čajovni Amana v Košiciach. Svoje maľované šaty a dáždniky tam vystavovala Martina Chmurovičová, podával sa výborný čaj ako prípitok (úžasne voňal po citrusoch) a objednali sme si ďalšie príchute, ktoré vyzerali lákavo. Neodolala som dreveným náušniciam (sloníkov mi vyfúkla mamka, tak mi ostali kvietky) a ešte jedným s kamienkami v zemitých tónoch (to sú proste moje farby). Vlastne mi ich mamka kúpila - ďakujem :)

Sedeli sme na koberčekoch bosí (teda v ponožkách a silónkach), dookola vankúše, cez okno dopadalo mäkké svetlo ulice, v rukách misky s čajom (také, v akých máme inak oriešky, ale pilo sa z toho fajn) a príjemná atmosféra vo vzduchu. Cítila som sa tam takmer ako doma.








Mať tak lepší foťák... Ale snáď som vám atmosféru trochu priblížila :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára