30. 12. 2012

Ako skladovať priadze

Chcela by som mať kopec vlny na tvorenie, a ešte viac miesta na jej ukladanie. A ďalšie miesto na ukladanie výrobkov. A viac času na háčkovanie. Len si siahnuť rukou, vybrať, na akú farbu mám náladu a pracovať, kým ma neprejde chuť. A tak sa k tomu hocikedy vrátiť.

Najradšej by som robila veľké háčkované deky. (Ktoré 19-ročné dievča po tomto túži? :D) Vďaka rôznym tvorivým blogom, našťastie, viem, že nie som sama. Chcem sa s vami podeliť o zopár nápadov, ako skladovať priadze či iný tvorivý materiál. Ak nemáte doma ďalšiu izbu navyše pre vlnu, praktické mi príde skladovanie pod stolom či v poličke. Ak je všetko pekne uložené, môže to byť pokojne aj doplnkom v domácnosti (farby môžete navyše obmieňať :)).








2 komentáre:

  1. Nádhera ... všetky chcem :) až na to že ja to vážne nemám kde skladovať ... takže to mám hodene v jednej taške

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich mám v takej drevenej lavici, ale chcelo by to nieco prehladnejsie :-)

      Odstrániť