8. 12. 2012

Moje zápisníky

Včera som dostala nový zápisníček, juchú! Aj s perom, ťažkým kovovým, presne také mám rada. Priznám sa, že som "zápisníkofil". Nemám ich nikdy dosť. Ale podľa mňa ich nemám až toľko veľa... Dokonca väčšina z nich má svoje využitie, hoci vyzerajú takmer prázdne.



Mám veľmi rada takúto modrú farbu. Viazanie na gombík nemá chybu a aj vo vnútri je origoš, sú tam malé obrázky metropol. Myslím, že doňho budem písať všetko. Má na to najlepšie predpoklady - veľkosť taká akurátna, je milý, nemá riadky, takže môžem písať ako chcem... (Také zápisníky na všetko mám rada, dva som už na tento účel úplne zapísala a sú "poznačené" časom a školskou taškou.) A bonusom je motivačný nápis, Every morning tell yourself that you are getting better and better.

Dva moje obľúbené. Zbožňujem zlatú farbu a ornamenty. Tieto majú čisto umelecké využitie. Do toho väčšieho som si zapisovala obľúbené pesničky, ktoré boli pre mňa niečím výnimočné. V poslednom čase to zanedbávam, ale určite sa k tomu ešte vrátim.A ten menší obsahuje pasáže z kníh, ktoré ma chytili za srdce. Rada si z neho čítam, pripomenie sa mi celá knižka iba vďaka pár vetám. Vzadu má priehradku, kde mám schované spomienkové drobnosti.



Potom je tu vtáčikový diár na rok 2012, ktorého čas už pomaly končí :( A tiež zvončekévý zápisník, v ktorom mám svoje haiku básničky a rôzne myšlienky či citáty inak nezaraditeľné. (Inak nemám veľmi rada tie otrepané citáty, vyberám si také iné, napríklad od maliarov, spisovateľov a podobne.)



Veľa som ich aj sama vyrobila. Ale väčšinu rozdala. Doma mi ostal jeden so striebornými tulipánmi, páči sa? Asi aj ten niekomu podarujem, lebo je úplne prázdny a asi sa neodhodlám niečo doňho napísať. (Všetko ručne robené, väzba, obal aj záložka, proste komplet...)


A aby som nezabudla, zbožňujem aj perá a samotný proces písania rukou. Hoci ako študentke mi to občas lezie na nervy, píšem proste rada.

2 komentáre:

  1. aj ja som zapisnikofil :D ten modry ma dostal, je strasne krasny!!! odkial ho prosim mas? :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :-) A bohuzial ti neviem povedat odkial je, dostala som ho ako darcek :-( Skus pogooglit, mozno najdes podobne :-)

      Odstrániť