4. 12. 2012

Veľa nápadov, málo času

Na začiatok by som sa rada pochválila, že sa mi podarilo vytvoriť čiapku, čo sedí na ľudskú hlavu (doteraz to boli samé gigantické nepodarky), juchú! Stále sa rozhodujem, či si ju nechať (pasuje mi k novému kabátu) alebo dať na predaj, keďže nie som zvyknutá také čiapky nosiť. No, uvidíme.


Pomaly sa púšťam do handmade darčekov. V pláne mám minimálne dva háčkované koberčeky do kúpelne zo starých obliečok. Už som aj začala :) (Len či to stihnem do Vianoc!)


A ešte niečo sa chystám spraviť. Po milión rokoch som vytiahla ihlice a opäť sa pustila do pletenia. Dlhý čas som len háčkovala, tak som bola prekvapená, že mi to celkom ide. Ale to sa asi nedá len tak zabudnúť, nie? Nepoviem veľa, iba že je to z úžasne mäkkej a teplej priadze (obsahuje z 30% vlnu, jeej) a bude to pre mamku.



Dúfam len, že to všetko stihnem. Mám teraz dosť učenia, o dva týždne vraj najťažší zápočet, zatiaľ mám za sebou len jeden. Tak držte palce :)


2 komentáre: