14. 1. 2013

6 milých záložiek


Našla som zopár milých záložiek, o ktoré by som sa s vami chcela podeliť. Niektoré môžete brať ako inšpiráciu na vlastné výtvory, štyri z nich si môžete sami vytlačiť.

1. Líštičkové záložky - neviem, ako vy, ale ja líšky zbožňujem. A tieto záložky mi prídu také roztomilé, v jednoduchosti je krása. Iba vytlačíte na tvrdý papier, opatrne vyrežete a už len zakladáte. V dvoch farebných prevedeniach. (Naozaj sa neviem rozhodnúť, ktoré sa mi páči viac.)

2. Záložky s líškami - a opäť líšky. Obojstranné milé záložky, ktoré si môžete sami vytlačiť. Krásne sú z oboch strán a budú ladiť s vašimi lesnými knižkami. :)

3. Vzorované záložky s nápisom - šikovné stvorenia si podobné môžu vymyslieť sami. Trochu znalosti v grafickom programe, milé heslo/nápis/citát, vytlačiť a priviazať stužku - hotovo. :) Keby niečo, tieto konkrétne sú dostupné na Etsy. 

4. 9 farebných vtáčikov - na 9 rôznych kníh, aká farba vám práve pasuje. Keď si ich vytlačíte a vystrihnete, tak vám budú takto vykúkať z knihy.

5. 6 druhov ovocia - z rovnakej stránky pochádza aj toto milé ovocie. Rovnakým princípom sa ľahko vystrihnú a rozveselia pokojne aj kuchárku, kde si označíte obľúbené recepty, cukrovinky. Alebo na hocijakú veselú knihu. :)

6. Kovoví vtáčikovia - na stránke tvorcov sú dostupní v troch krásnych farbách (limetková, čierna, zlatá). Zelená limetková ma dostáva asi najviac. :) 

Všetky záložky ma zaujali tým, že sú farebné, milé, mnoho z nich si môžete vytlačiť zadarmo sami. A s trochou snahy možno vytvoríte aj nejaké vlastné. Ja si niektoré z nich určite vytlačím, nech mi robia pri čítaní spoločnosť. ;)

4 komentáre:

  1. Suuuuper, ja už mám stiahnuté tie prvé líšky a aj vtáčikov a ovocie.. srandovné :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, aj ja mám všetko stiahnuté, už sa len rozhodujem, ktoré si dám vytlačiť najskôr :D Zatiaľ vyhrávajú prvé líšky :P

      Odstrániť