25. 1. 2013

Z čoho mám dnes radosť

V podstate, dnes mám radosť asi zo všetkého. (Keby také dni bývali častejšie!) Ale ukázať vám môžem aspoň také materiálne radosti:

Tak napríklad nová priadza, síce akrylová, ale zato veeeeľmi príjemná na dotyk, hodvábne jemná... Bola som nakúpiť vlnu na deku, ale tejto som neodolala a kúpila som aj ju. Čo z nej? Fakt by som sa chcela naučiť pliesť ponožky. Háčkovať viem skoro všetko, pliesť len tie jednoduchšie veci, ale vyskúšam to. Mám celkom pochopiteľný návod v jednej knihe, tak sa ho pokúsim dodržať a uvidím, či sa to podarí. (A prečo to chcem? Lebo obdivujem tieto dokonalé pletené vecičky, medzi nimi aj ponožky.)


A potom je tu fantastický šípkový lekvár/džem (stále neviem, aký je medzi tým rozdiel, prepáčte), ktorý mamka dnes kúpila hlavne na môj popud. Mňam, mňam, na chrumkavej bagetke s maslom, k tomu pohár mlieka... Fakt mám rada takéto dobrôtky. (Poznámka: je len málo vecí, ktoré rada nemám...)



No a úplne náhodou som dnes našla "stratené" ihly na plstenie. Jedna sa mi zlomila a zvyšné dve som dlho nepoužívala, tak som zabudla, kde som ich dala. Takže si neskôr opäť trochu popichám do molitanu, celkom sa na to teším. Z mojich zásob vlny od leta veľa neubudlo, takže mám s čím pracovať.


A ešte mám radosť, že trochu nasnežilo (môže ešte viac, nenahnevám sa) a že v sobotu ideme na oslavu menín mojej malej sesterničky. Teším sa, že ju (aj jej rodinu, samozrejme), po dlhšom čase uvidím.

Tešte sa aj vy, aj z maličkostí!

3 komentáre:

  1. šípkový lekvár je úplne najlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To veru je! Jedla som ho po prvý krát, ale všetko zo šípok mám rada, tak niet divu :)

      Odstrániť
  2. mňáám, dala bych si jahodovu marmeládu! :)

    OdpovedaťOdstrániť