1. 1. 2013

Začiatok roka

Ako ste začali nový rok? Dávate si predsavzatia? Ja radšej nie, cítila by som sa deprimovane, keby som ich nesplnila. Mám ale sny, ktoré by som si chcela tento rok splniť, no keď to nestihnem, nič sa nedeje.

Každopádne by som chcela viac športovať, tak som s tým začala nečakane už dnes. S mamkou sme sa boli korčuľovať do zimnej športovej haly. Ľudí bolo málo, každý asi dospával Silvester, o to lepšie sa korčuľovalo. Nie som ale žiaden skill, nemyslite si... Nové korčule som mala na sebe len po druhý krát. Už som ich stihla aj trochu doškriabať, keď som po prvýkrát spadla. A buchla si hlavu. Tak som si chvíľu posedela a tak už len opatrne vstala znova na ľad, veď by som nepresedela ďalších 15 minút. :)

Ešte vám poviem, že aj keď vám Silvester náhodou nevyšiel najlepšie, o nič nejde... Máte predsa celý rok pred sebou a je len na vás, ako ho prežijete.



Tak vám všetkým prajem šťastný nový rok!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára