5. 2. 2013

Malé zlaté radosti

Mám rada zlatú farbu, najmä v spojení s bielou alebo čiernou. Mám ju rada na detailoch, nie vo veľkom. A dnes som si trochu nečakane spravila radosť zlatými vecami.

Najskôr som trochu potrápila môjho priateľa, keď sme v Tescu hľadali niečo elegantné, čo by sa mi páčilo a cítila by som sa v tom dobre. Najskôr som prezrela všetky zľavnené veci, veď kto by výpredaje nechcel využiť... Ale skončila som pri tejto úžasnej nezľavnenej blúzke, ktorá sa mi síce zapáčila hneď, ale rozhodnuté bolo, až keď som ju obliekla. Je krásne jemná na dotyk, jednoduchá biela, no s milými zlatými gombičkami (ktoré pri výbere tiež zavážili). Ešte lepšie vyzerá oblečená. ;)
Neskôr som od mamkinej kolegyne dostala tieto dve krásne perá v zlatej krabičke, úplne nečakane. Som veľkým milovníkom pier, či už guľôčkových, alebo atramentových, takže ma to veľmi potešilo.
A k mojej novej blúzke som si dokúpila zlatý lak na nechty, ktorý potrebujem (čiže veľmi chcem) už dlho, lebo veď viete... K zlatej sa chcem proste doladiť aj nechtami. :)
Koho by nepotešilo pár milých vecí? A tak často zase nenakupujem, o to viac si veci potom vážim. Páčia sa vám tiež? :) A aký máte vzťah k zlatej farbe?

2 komentáre:

  1. nejaké poriadne pero by sa zišlo aj mne..:) blúzka je tiež veľmi pekná, v poslednom čase som sa aj ja akosi preorientovala na zlatú...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám často to šťastie, že kvalitné perá dostávam ako darček, tak s tým sa netrápim :) A vďaka :)

      Odstrániť