17. 3. 2013

Lenivá nedeľa

Možno už viete, že nedele nemám veľmi rada. Niekedy sú fajn, ale vo všeobecnosti je to taký lenivý rozťahaný deň, kedy:
  1. mám pocit, že sa mi nič neoplatí začať,
  2. aj keď niečo chcem začať, tak som na to príliš lenivá,
  3. zároveň ale niečo MUSÍM robiť, lebo sa idem zblázniť.

Napriek tomu všetkému sme dnes boli na prechádzku s naším psom (že nenormálne neposlušným), kde sa zoznámil s jednou fenkou a choval sa ako asociál alebo chlap, čo je naveľa. Všímajte foťák na krku - jasné, že ho nosím so sebou takmer všade, aj keď má slušnú váhu. No dobre, nie všade, iba občas, fakt. Smerom domov nám išlo odfúknuť hlavy, pár hodín ma doma bolela. Ale nabažila som sa slnka, nech len pekne svieti ďalej.


Doma som sa odhodlala do školských povinností. Stihla som:
  1. seminárku na dejiny, ktorá vôbec nesúri, ale možno ju dobrovoľne odprezentujem skôr,
  2. morfologický rozbor (ktorý sa vraj odovzdáva až na konci semestra, ale to som zistila až po tom, čo som ho dorobila),
  3. rozšírenú správu o téme, do ktorej sa mi vôbec nechcelo.

A treba podotknúť, že som nestihla veci, ktoré súria viac. Mám to trochu pomýlené, ale snáď stihnem aj ostatné veci. Na dnes by už snáď aj stačilo. Teším sa na zajtra, čakajú ma inštrukcie z internátneho rádia, kde ma čaká 5-týždňová skúšobná doba. Nerada o niečom hovorím dopredu, aby som to nezakríkla, ale snáď to bude všetko fajn a pôjde mi to (držte palce).

Pekný zvyšok nedele všetkým :)

3 komentáre:

  1. Rozkošný pejsek :) to sluníčko mi chybí, v Praze je už zase sníh:/ Přidala jsem se k tvému blogu na gfc (petra lorietta), já na blogu gfc nemám, ale můžeš mi dát like na facebooku, udělalo by mi to velkou radost! :) děkuji a měj se krásně!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj u nás je sneh, nech už sa roztopí :( Ďakujem za odber, som rada, že sa ti u mňa páči :) A máš tiež pekný blog, takže why not :)

      Odstrániť
  2. Ach, vzpoměla jsem si na staré časy s kámoškou.... :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť