20. 4. 2013


Toto je môj prvý zverejnený wishlist. Keď som bola malá, rada som si spisovala podobné zoznamy, no na väčšinu vecí som už zabudla. Možno keď si všetky veci takto zvizualizujem, tak sa k nim skôr dokopem. Samozrejme, všetko sú to veci, ktoré nutne chcem potrebujem.

1. Profesionálne štetce by sa zišli. Stačila by mi takáto menšia sada. Pád dobrých štetcov mám, ale nanášať tiene aplikátormi je otrava.

2. Tieto super hodinky ma úplne dostali. Nie je isté, či budú moje, keďže mi je ľúto dať toľko peňazí za jeden plastový kúsok, ale musíte uznať, že na leto by boli super. A dizajnérskym kúskom odpúšťam ich cenu. Možno zoženiem niečo podobné alebo si nimi spravím radosť neskôr.

3. A toto je írska píšťalka. Vraj je to jednoduchý hudobný nástroj aj pre začiatočníkov (+ nestojí majland). Vždy som túžila ovládať akýkoľvek inštrument, ktorým sa dá vytvoriť melódia. Na klavír je už asi neskoro (to si odkladám do priečinka "Nuda počas dôchodku") a zvuk tejto píšťalky sa mi veľmi páči. Aj vám sa tak páči írska hudba? :) (Samozrejme, je mi jasné, že aj na tomto sa treba naučiť hrať, že to nie je hneď.)

4. Jeden Hurraw! balzam už vlastním a stal sa mojím obľúbeným. Tento ma zaujal preto, lebo podľa ideológie troch dóší sedí presne na mňa. A aj keby som na také veci neverila (čo verím :D), tak obsahuje samé veci, čo mám rada, tak.

Uznajte, že som celkom skromná, veď sú to len štyri položky :) Pekný deň!

1 komentár: