9. 7. 2013

Botanická záhrada

Pamätáte si ešte na môj výlet do botanickej záhrady? Šla som tam najmä kvôli motýľom a môjmu odhodlaniu ich sfotiť. Teraz trochu ľutujem, že nemám viac fotiek z tohto miesta. Z toho niektoré zábery nie sú vôbec dobré, lebo uprostred cvaknutia mi motýľ uletel, sú to malé potvory, verte mi! Ale niektoré vyšli, tak sa s nimi rada podelím. Inak, v miestnosti, kde sa nachádzali motýle bolo neskutočne teplo, až tropicky, aby mali potrebnú klímu. Vtedy sme zo skleníka vyšli mokrí ako myši a ja mám pocit, že teraz je rovnako teplo normálne vonku, keď som na slnku :D

Ešte ľutujem, že som si nesfotila kaktusy, veď boli také super! :D Máte radi kaktusy? Keď som bola malá, zopár som ich pestovala. Myslím, že preto, lebo sú také nenáročné, že vydržia aj mne. Áno, som si tým istá. Okrem toho sa mi páčili kvety a lekná, a že to miestami vyzeralo ako v džungli. Pokojne by som sa tam niekedy vrátila, je to ako taká prechádzka veľkou záhradou (alebo džungľou). :)

10 komentárov:

  1. tie motýlie fotky sú krásne (a podľa mna vydarené, lebo je náročné odfotiť ich)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, veď som to tam "šteľovala" dlho, kým som cvakla :D

      Odstrániť
  2. ja si pamätám, lebo som sa tešila na fotky motýlikov :-) ďakujem, že som sa mohla pokochať fotkami (nie len motýlikovými), ja mám na konte stále len jedného :-( za to, keď nemám so sebou foťák, ich "stretnem" hneď niekoľko :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, to som rada :) Ja mám okrem týchto ešte 2 staré fotky s motýľmi a to bola úplná náhoda... Najlepšie je nosiť foťák stále so sebou, pokiať neváži jedno kilo :D

      Odstrániť
  3. překrásné fotky! moc krásně fotíš!
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. naozaj klobuk dole, tie fotky su uzasne. Mne sa najviac pacia tie lekna :)

    Inak pozyvam ta k sebe na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naozaj nádherné fotografie a ešte tiež so Zenitom ♥

    OdpovedaťOdstrániť