27. 8. 2013

Nové malé poklady

Oddnes vidím opäť ostro ako orol! Mám nové okuliare, nápadne podobné tým starým, ale keď sa v takých cítim dobre, načo meniť? Od dedka som dostala strieborné náušnice a prívesok s opálom, ktoré ale vybrala mamka (obom ďakujem). V knižnici som si z burzy kníh kúpila 5 kníh za 0,20 € (bolo mi až hlúpo). Som zapísaná do 2. ročníka. Včera som sa stretla so spolužiačkami zo základnej a dnes na zápise po dlhom čase videla spolužiačky súčasné! Vonku je zamračené, ale mne je zázračne celkom teplo. Mohla by som toho vymenovať viac, no skrátka, všetko je akosi fajn, klop, klop, klop! (Ale hlavne som sa vám chcela pochváliť s prvými dvoma bodmi, yay!)

5 komentárov:

  1. Ty náušnice jsou kouzelné, doufám, že bude fotky i v akci.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento styl okuliarov je taka klasika, ja mam podobne a hoci ich nosim len doma, cize ziadna moda, citim sa v nich najlepsie:) inak to mas super dedka, ked ti vyberie nausnice:) mne stari rodicia davaju len "obalku" a pritom by som bola niekedy rada aj za nieco hmotnejsie co budem mat este vela rokov.....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V takých okuliaroch si proste pripadám fajn a navyše sú pohodlné :D Hej, veľmi si vážim také vecné darčeky. Hoci náušnice vyberala mamka, viem, že dedko s babkou mi chceli dať niečo od nich, čo by som si pamätala :)

      Odstrániť
  3. Sonička okuliarky sú fajn také ti svedčia...a náušnice s príveskom sú na jednotku...veľmi sa mi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť