26. 9. 2013

Jedlíčko, pitíčko a voľný čas

Mám pocit, že blogy v poslednom čase nestíham písať, čítať, ani komentovať. Dnes som prežila svoj druhý deň v škole, zatiaľ sa teším, najmä na kamarátky a nové predmety, ale stresy mi robí prekladanie predmetov v rozvrhu. Neznášam, keď sa mení niečo, na čo som si už zvykla... Za ten čas, čo som tu nič nepridala som stihla napríklad ušiť celý patchworkový vankúš (môj úplne prvý!!) podľa návodu v skvelom časopise Mollie tvorí (neľutujem kúpu, tie krásne nafotené inšpirácie ma nakopli do tvorenia). Stihla som si kúpiť dve nové nohavice, ktoré som už fakt potrebovala a tiež šaty, ktorým smelo dávam prívlastok historické. Zo sekáča, za 0,80 € (?!), budú skvelé na jedno jesenné fotenie. Prežívam akési fajn obdobie, zapisujem si nápady a mám čoraz väčšie nutkanie niečo písať. Myslím poviedky a tak...

Ak by vás ale tento nepodstatný text nezaujímal, pozrite si aspoň ďalšie fotky z Bulharska. Tematicky som ich zladila tak jedlovo/nápojovo/voľnočasovo. Občas mi chýba naša obľúbená pekárnička a točená zmrzlina! :D

2 komentáre:

  1. ty fotky jsou skvělé!
    ale nejvíc mě baví ta předposlední, ta je úplně perfektní, taková s krásným retro nádechem ♥
    a šaty za 80 centů!!! to je snad sen :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vážne nádherné fotky, mne sa také nikdy nepodaria :(

    OdpovedaťOdstrániť