7. 9. 2013

Kiten 3 - V prístave

Oneskorene sa s vami podelím o ďalšie fotky z Bulharska. Tieto sú z menšieho prístavu, ktoré ale aj tak malo svoje čaro. Aspoň pre mňa, lebo vo veľkom prístave som ešte nebola. Pri pohľade na rôzne loďky túžim mať jednu pre seba. Stačila by menšia, ale aby mala podpalubie, takú tú "izbičku" v lodi. V mojich snoch by som ju vedela aj riadiť, vyplávala by som na šíre more, stretla by som veľryby a podobné dobrodružstvá by som zažívala, celkom ako z knihy.

My sme sa aspoň sfotili na jednej lodi, pochválili rybára s vedierkom plným rýb, báli sa medúz v mori (v prístave ich bolo v ten deň fakt veľa), videli čajky, ako sa kŕmia odrezkami rýb a kačky plávajúce v húfoch a vychutnávali si podvečer.

2 komentáre:

  1. Sonička nemám slov...krásne si to napísala a nádherne fotky urobila....naozaj sa mi to veľmi, ale veľmi páči.....mám ťa rada ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť