26. 10. 2013

Cesta k lesu

Často sa ráno pozerám z okna smerom na východ. Vidím tam zalesnené kopce v rannom opare a vtedy sa tam túžim ocitnúť. Raz ráno som sa tam konečne vybrala, cítila som sa, akoby som išla na nečakanú dobrodružnú výpravu (haha). Ale tak sa cítim asi zakaždým, keď sa vyberiem na nové miesto v prírode sama, je to tak zvláštne krásne.

Výhľad na les bol nádherný (mať tak aj širokouhlý objektív) a hoci som ho možno nezachytila tak, ako som ho videla naživo, na tieto fotky sa pozerám veľmi rada. Počula som spievať asi milión druhov vtákov, no všetky boli príliš plaché, aby sa mi nechali odfotiť. Videla som loviť myšiaka, počula som ho tak nádherne zaškriekať takým tým zvukom dravcov a hneď potom vletel do lesa, odkiaľ sa ozývali rôzne zvuky prírody. Keď som išla po lúke ešte vyššie, zbadala som cestičku vedúcu ku koňom, čo sa pásli na inej lúke. Keď ma zbadali, nakráčali ku mne a udivene sa pozerali. Najradšej by som sa ich bola aspoň dotkla, a hoci som tam žiadnu ľudskú bytosť nevidela, radšej som sa iba prizerala a prihovárala. A keď som sa vracala domov, už svietilo slnko. :)

11 komentárov:

  1. tiež sa tak cítim ked sa vyberiem na nové miesto ... mimochodom ... jaké krásne fotky ... sa mi zdá čoraz krajšie ... ach jo ja tak dlho nemala čas fotiť ale to sa zmení isto ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Ali :) Určite si nájdi čas, už mi tvoje fotky chýbajú :)

      Odstrániť
  2. jo ozaj rozmýšlam či máš instagram ... celkom by som ťa followla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemám, lebo nemám vždy prístup na net cez mobil a ani naň veľmi nefotím, no človek nikdy nevie :) Keď budem mať, dám vedieť :D

      Odstrániť
  3. Nádherné fotky! Úplně bych tam chtěla být :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fotky vyzerajú fakt skvelo. Máš talent:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásná krajina a ještě lepší fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť