9. 11. 2013

Plody jesene

Väčšinu týždňa nestíham vôbec nič. Nestíham si robiť veci do školy, nestíham čítať knihy podľa vlastného výberu ani tie povinné, nestíham si všimnúť, kedy vyšlo slnko a už je zrazu tma. Nestíham fotiť, tvoriť a pomaly sa ani najesť. Ale keď je víkend, tak to všetko vždy dobieham. Robím veci do školy, s mamkou chodím na naše pravidelné víkendové prechádzky so psom, kde vždy niečo pofotím a sem tam aj niečo vytvorím. Ach, keby víkendy trvali dlhšie! Chcela som tu toho napísať omnoho viac a už dávno, ale už mi to nepripadá podstatné a určite som väčšinu myšlienok zabudla.

Zatiaľ aspoň pár fotiek jesenných plodov. (Slnečnice sa mi podarilo sfotiť deň predtým, ako ich "pokosili"! A jabĺčka mám na pozadie :)). Toto ročné obdobie ma hrozne baví a som rada, že ho zachytávam od začiatku (a snáď až do konca). Vidím to tak, že sa tu ešte objaví veľa jesenných fotiek :)

13 komentárov:

  1. Krasne fotky :) hlavne tie jablcka a tekvice su pre mna take jesenne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne plody jesene, peknučké fotky...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. slnečnice a celkovo fotky sú super, majú taký zvláštny odtieň alebo čo, ktorý sa mi páči. inak to nestíhanie... momentálne nechápem, ja presne naopak mám času až príliš a neviem, ako ho zabiť, zrejme skúsim niečo overené ako lopata po hlave a podobne (A)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Závidím ti toľko času! Ale zase, je pravda, že to poznám aj naopak. Keď mám času koľko chcem, nápady akosi miznú... Na tú lopatu však radšej zabudni! :D A vďaka za pochvalu :)

      Odstrániť
  4. Veľmi pekné fotky, mám rada takúto jesennú atmosféru, len škoda, že je chladno :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, prijala by som ešte teplejšie počasie, no dnes to u nás až taká zima nebola :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Tie slnečnice aj tie ostatné fotky sú krásne ako vždy, inak môžeš byť rada že to všetko stíhaš aspoň cez víkend dobehnúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) Snažím sa, čo už mi ostáva :D

      Odstrániť
  6. To jsou tak nádherné fotky. Jako z pohádky.
    Navrhuju sepsat petici, ať jsou víkendy delší...alespoň o dva dny. ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite by som sa pod to podpísala, každý voľný deň navyše sa zíde :D A ďakujem :)

      Odstrániť
  7. fotis uzasne! wow!

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť