11. 4. 2014

Slnečno a bezvetrie

Kedysi som tu pridávala zhluky pesničiek z youtubu, nazývala ich playlistami a mala víziu ich nahadzovať pravidelne každý mesiac. (Naivne som si myslela, že dokážem mať aspoň jednu pravidelnú rubriku.) Aprílový playlist by bol ako aprílové počasie, každý deň iný. Dnes by bol taký všelijaký, zahrnula by som doň najstaršie pesničky od Ellie, lebo tie boli najkrajšie a také už nebudú, lebo (takmer) každý veľmi rýchlo skomercionalizuje. Ale aby sa nepovedalo, tak aj jednu novšiu. Boli by v ňom moje obľúbené od Lany a keby som sa nechala uniesť, tak aj rockové balady od Nickelbacku a Linkin Parku, hlavne tie staršie. Ale budem sa ovládať.

Ak sa vám vidí, že sa upínam na minulosť, tak na tom niečo bude. Páči sa mi veta z knihy Pešo do neba: V spomienkach je takmer vždy slnečno a bezvetrie.

Zajtra ráno do práce a potom týždeň voľna. Tuším, že to zbehne rýchlo, hoci niekedy sa 7 dní vie vliecť veľmi pomaly. Ale relativitu času už dobre poznáme.

Prosím si slnečno a bezvetrie, aj vonku, aj tak celkovo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára