13. 6. 2014

Bilancia

Je fajn:
  • Zobudiť sa o 6. ráno na lúče slnka (vážne) a cítiť sa vyspatá. A to všetko s najväčšou pravdepodobnosťou preto, že o tretej ráno neprišiel vtáčik, ktorý nás s radosťou budí takmer každú noc/ráno.
  • Stihnúť si s mamkou vypiť kávu a dať raňajky, kým odíde do práce.
  • Mať opäť raz sen, ktorý vlastne nie je sen, ale príbeh. A zaujímavý.
  • Ležať si na sieti (ktorá je vlastne súvislým kusom látky a nie sieťou) a po dlhom čase držať v ruke knižku.
  • Dostať očakávaný voňavý a farebný balíček z Oriflamu.
  • Vidieť sa s obľúbenými spolužiačkami a rozoberať celý svet. Hoci je na to málo času.
  • Vedieť, že si na vás ľudia niekedy spomenú a len tak napíšu.

Nie je fajn:
  • Mať piatok trinásteho už vo štvrtok. A rozbiť si displej na mobile. A zistiť, koľko stoja náhradné diely.
  • A rozbiť ešte aj pohár.
  • A nechať sa doštípať komárom.
  • Mať smutnú náladu a nevedieť prečo. A nevedieť sa z toho dostať tak rýchlo, ako by som chcela.
  • Pokaziť jedlo, ktoré som varila už tisíckrát predtým.

Takže vyzerá to, že plusy vyhrávajú. To znamená, že by som sa mala viac smiať. A zobúdzať sa skôr, lebo toho viac stihnem a ranné slnko je príjemné a nie až také neznesiteľne horúce ako cez deň. Chcem fotiť portréty, s kamoškou sa na to chystáme už riadne dlho. Dúfam, že to vyjde. 

Mám rada našu mačku. Keď je lenivá, nechá sa aj pohladkať. Inokedy si myslí, že je divá šelma, skrýva sa v zákopoch a myslí si, že vás vystraší. Ale hnevám sa na ňu, lebo loví vtáčiky. Bezbranné malé vtáčiky.

6 komentárov:

  1. O posunutom piatku trinásteho by som rozprávať vedela, u mňa to bola ale streda - v jeden deň sa mi stali rovno dve nešťastia, o ktorých som ani netušila, že sa to stať môže. Inak, už pár dní máme tiež dve mačiatka a pri nich sa teda človek nenudí. Jedna/Jeden (podľa mňa to je on) z nich sa presne takto hraje na vojaka v zákopoch a poľuje na sliepky, hoci váži nanajvýš tak desatinu ich váhy :D Duša lovca sa nezaprie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to s ním bude sranda :D Keď bola naša mica malá a mali sme ju doma (teda vnútri, v dome), veľa som toho nenaspala a tiež som sa nenudila, keď sa mi zrazu vyskytla na stole pri počítači :D Dnes sa už aspoň nemusíme báť (dúfam), že sa stane niečo zlé (hoci poverčivá nie som) :)

      Odstrániť
  2. Pekné fotografie, najviac sa mi páči asi tá tretia. Pripomína mi jesenné slnko .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No je to jarné slniečko, ešte len pučia kvety :)

      Odstrániť
  3. Naša mačka raz doniesla mŕtvu korelu :-)) Nehnevaj sa na ňu, inštinktom nerozkážeš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď ja viem... Asi by som chcela žiť vo svete, kde by sa mal každý navzájom rád, aj divé šelmy ich obete :)

      Odstrániť