2. 8. 2014

Report z dovolenky

Keď som dovolenkovala ja, dovolenkoval tak trochu aj môj blog. Hoci sa cítil previnilo, že svet sa nedozvie o všetkých tých dôležitých veciach, nebudú zodpovedané filozofické otázky a svetlo sveta neuzrú žiadne fotky a bol zatiaľ bez práce, napokon si zvykol na trochu ničnerobenia a prispôsobil sa môjmu vtedajšiemu režimu.

A ja som sa zatiaľ prispôsobovala teplému počasiu, vode, oddychu, dobrému jedlu a v neposlednom rade aj príjemnej spoločnosti, a to popravde nebolo nič ťažké. Také pikošky: neprečítala som ani jednu z dvoch kníh, presne viem, čo som si balila zbytočne, s domácimi sme si zdravili na tisíc spôsobov (napr. čau, bye, doviždenia, dobr den) a zakaždým som si pripadala trochu divne, mali sme divných spolucestujúcich v autobuse (opäť som si predstavovala ich životné príbehy a prečo sú takí divní) a zakaždým som si na záchode tresla hlavu do bojlera.

Všetko to zbehlo neskutočne rýchlo, hoci to boli takmer dva týždne strávené preč. A prvýkrát "osamote", bez rodičov. Naše zvítanie s mamkou bolo tak uplakané, ako to len šlo. Najradšej by som mala všetkých milovaných na jednej kôpke, aby som s každým bola dosýtosti. 

Ešte som plná dojmov, domov som došla len dnes poobede. Zatiaľ som stihla upraviť fotky (ktoré si budem určite často prezerať), na tie analógové sa ešte len teším a ponúkam vám taký mikro náhľad na dovolenkovú klasiku. More, bazén a more jedla. Čudujem sa, že váha ostala rovnaká :) Niektoré jedlo na fotkách nebolo moje, ale bolo natoľko fotogenické, že ho sem dávam aj tak. :)

Nájdite 5 rozdielov. (Obľúbená reštaurácia, obľúbené miesto na sedenie, skoro ako Sheldon.)

Krevety s očičkami a nožičkami, pri ktorých som sa cítila ako vrah v akcii. Môžete si všimnúť aj môj nadšený pohľad, ale čo už, nebola by to dovolenka bez niečoho, pri čom sa musím prekonať.

Lebo jedlo je fotogenické.

Milované more.


Ostávajte s pozdravom a v najbližších dňoch očakávajte ďalšie fotky :)

5 komentárov:

  1. haha, to s rovnakým miestom na sedenie ma pobavilo. ja to mám tak podobne :P
    a veľmi sa ti hodia okuliare! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :( ľutujem, že na dovolenku chodíme vždy na začiatku leta a teraz už môžem len tak závidieť. krevety s očkami sú mňamky, ja som tento rok poskúšala všetko, aj slimákov :D a rovnaké miesto je bežné, tiež sa vždy snažíme sadnúť si rovnako

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krevety boli chutné, akurát som sa nemohla zbaviť toho pocitu viny, keď som sa na ne pozerala :D :(

      Odstrániť
  3. jedlo vyzerá super a posledná fotka je naozaj krásna :))

    OdpovedaťOdstrániť