12. 9. 2016

Botanická záhrada v Košiciach

Občas mi na pohľad príjemné fotky pripomenú aj tie menej príjemné pocity. Napríklad tieto z botanickej záhrady (navštívenej ešte v júli). Milujem tie rozmanité odtiene zelenej, všetky rastlinky a drobné kvietky, kaktusy, motýle, lekná... No nezabudnem, ako ma v ten deň (a ďalšie 2 týždne) neskutočne svrbela celá pokožka (to ako z alergie). Rovnako teraz, keď je vonku na september nádherne, slnečno, tak letne teplo, by som si priala na dva dni dážď. Inak som v poriadku, to len alergia. Občas sa aj v duchu pýtam, prečo ma príroda trestá, keď ju mám tak rada :D. Momentálne je pre mňa vonku totiž senné peklo, všetka tá palina a spol., tak sa radšej zdržiavam doma a pripomínam si prírodu prostredníctvom fotiek - konkrétne z košickej botanickej záhrady. Ja osobne mám botanické záhrady veľmi rada, toľko druhov rastlín pokope a všetky vyzerajú pestovane a zdravo (zatiaľčo ja sa snažím udržať pri živote výhonok fikusu a sukulent). Ak ste tiež milovníkom rastliniek a botanických záhrad, môžete sa tam na chvíľu preniesť so mnou. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára