1. 11. 2012

Takto bývať

Objavila som jednu veľmi inšpiratívnu stránku s interiérovým dizajnom v modernom bohémskom štýle. Prevláda biela alebo krémová farba, drevo, čistota, ale aj sympatická útulnosť a farebné doplnky. Páči sa mi moderný štýl, ale niekedy mi príde príliš strohý a chladný. A taktiež mám rada vintage štýl, no niekedy je pre mňa až príliš vintage, ak mi rozumiete.

A teraz som objavila niečo, čo tieto dva štýly spája a neviem sa vynadívať na tie fotky, na nábytok, doplnky a na biele steny, ktoré nepôsobia chladne. Ak by som si raz chcela zariadiť dom alebo byt, páčilo by sa mi to práve takto!

Viac nápadov nájdete na http://www.sfgirlbybay.com/, čo je aj zdroj týchto fotiek. Príjemné pozeranie, možno vás tento štýl tiež osloví ;)





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára