30. 4. 2017

Spišský hrad na Veľkonočný pondelok

Veľkonočný pondelok sme zakončili výletom na Spišský hrad. Je to taká slovenská klasika, no naposledy sme tam boli už veľmi dávno, takže ako pri predošlej návšteve Betliara - všetko bolo pre mňa takmer nové. Na rozdiel od Betliara sme však po celý čas stretávali tých istých zopár ľudí, často sme okolo seba nevideli nikoho. Možno to bolo veľkou rozlohou hradu alebo počasím, ktoré bolo celý deň veľmi premenlivé a každú chvíľu to vyzeralo, že sa strhne lejak (nič také sa napokon nekonalo), ja som sa však nemohla sťažovať.

Teda... až na to, že sme sa na hrad vybrali cestou z mesta, teda tou dlhšou cestou, do kopca, okolo celého hradu. Aj na hrade to boli samé schody, takže na konci dňa som nechápala, že to moje boľavé koleno zvládlo. Doma som si potom už len ľahla a oddychovala až do večera, čo vlastne nebolo veľmi dlho. :D Napriek menšej fyzickej záťaži sme si zachovali po celý čas dobrú náladu a ja som sa teraz, takmer po dvoch týždňoch, rada vrátila k týmto fotkám. :)


2 komentáre:

  1. Pekné fotky :)
    My sme boli na Spišskom hrade pred dvoma rokmi v lete. V ten najhorúcejší deň (keď bývalo tých 35 stupňov či koľko), sme sa vybrali tiež touto dlhou cestou hore (och, keby sme len vtedy vedeli, že sa dá vyviezť z druhej strany úplne hore :D). Ale veľmi sa mi tam páčilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak na spišskom hrade som už dávno nebola... ale je krásny a je vidieť, že ste si ho poriadne užili! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť