7. 10. 2016

Obyčajná prechádzka

Bolo ťažké priznať si, že leto je nenávratne preč. Najmä keď som posledný naozaj teplý týždeň preležala chorá v posteli a dokopy sa dala, keď sa ochladilo. Vedela som, že za týmto letom mi bude smutno, lebo bolo presne také, ako ho mám rada. Nie každý rok sa totiž podarí. Ale nemôžem si nič vyčítať, lebo som si ho užila najviac, ako som vedela. Medzi tie príjemné dni rátam aj jednu obyčajnú prechádzku s naším psom, keď stačilo mať oblečené krátke tričko. A to bolo len minulý týždeň! :) (Ráta sa teda aj babie leto.) Všetko naokolo bolo také pekné, tiché, aj známe miesta sa mi zdali akési zaujímavejšie. A stretla som modlivku!!

5 komentárov:

  1. úžasné...aké šťastie máme, že tak krásne prostredie je hneď blízko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeej Sonka, vy tam máte krásne! :) A milujem Tvoje úvodné slovíčka, vždy mi navodia správnu atmosféru :) Potom sa už len kochám obrazom :) <3

    OdpovedaťOdstrániť